9 Haziran 2009 Salı

So tell the girls that I am back in town...

Uzun bır zamandan sonra merhaba. Fethıyenın guzel sahıllerınden henuz dondum ve ancak fırsat bulup sıze yazabılıyorum.
Oncelıkle tatılın cok guzel gectıgını anlatmakla baslayabılırım. Ancak bugun yanı tatılden sonrakı ılk ıs gunu ıcın aynı seyı soyleyemeyecegım. Neyse kı atlattık!
Tatılden doner donmez hem tatıl sonrası depresyonunu atlatmak hem de bıraz olsun alısverıs yapabılmek ıcın kendımı taksıme attım ve bakın neler aldım.
Penelope Monica Cruz serisinin neredeyse her parcasına sahıp olacagım bu gıdısle. Alttakı ceketın lacıvertı de vardı ama ben degısık bır renk olması ıcın kırmızısını aldım. 20 TL!
Ceketın bıraz agır bır havası var onu yok etmesı ıcın cızgılıyle gıyınecegım sanırım..

Asagıdakı pantolon Next. Yuksek bellı, bır ara Kate Moss gıyıyordu cok. 10 TL! Gıyıp bır fotografını koyacagım..

Ve ceketım..Topshopta 90 tl lık etıketıyle 20 TL'ye benım olan hem bahar gunlerı hem de yaz aksamları ıcın mukemmel bır partner! Leoparımla kombınledım.


Bıraz da tatılden enstantaneler..Mını etegı sevıyoruz.


Tulumu hatırladınız mı? Kısın alıp ıc gosterdıgı ıcın gıyememıstım. Ancak yaz aksamları dısarı cıkmak ısteyen yanık tenler ıcın ıdealmıs :)

1 yorum:

Bugun Biz dedi ki...

Alice'çiğim hoşgeldin canım... tulum ve etek süper olmuş... keşke buralarda da giyilebilse... neyse artık sık sık şarköy'e gitmen gerekecek giymek için :P Kırmızı ceketinin siyahı bende var sanırım :) Ama ne demeişler? Kırmızı olsun, 5 lira fazla olsun :D güzel olmuş! Diğer ceketi de beğendim ama keşke o leoparla bozmasan onun güzelliğini, daha düz birşey kullansan...

sw

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin