8 Ekim 2009 Perşembe

Yeni bir post..

Merhaba,
Uzun zamandır yazamadım. Gün içinde giyindiklerimin fotoğraflarını çekemiyorum, fırsat olmuyor bir türlü. Ancak bugün hırs yaptım bilgisayarın başına oturdum!
Aşağıdaki resimde sadece leoparlı mont değil hayran kaldığım.Aynı zamanda çizgili şal da..Böyle bir güzellik olamaz. Harika, mükemmel...Ben de istiyorum!

Bu haftasonu en iyi arkadaşım evleniyor. Aşağıdaki saç modelleri düğünü için aldığım elbiseyle birlikte süper olacak gibi. Elbisenin fotoğrafları düğünden sonra!

Bu aşağıdaki kombini çok beğendim.

Ve Hilton'da bugün ben! Ceketi ilk defa giyindim, nereye asacağımı, elimi kolumu nereye koyacağımı bilemedim. Bemmmmbeyaz. Ama süper. Daha güzel bir kombin yapabilirdim ama bugünlük bu oldu. Hava çok güzeldi, resmin renginden anlayabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin