26 Kasım 2009 Perşembe

Welcome to My World!

Bugün J. ile alışverişe çıktık; bakın neler aldım.. Uzun zamandır birşeyler almamıştım; kendmi çok iyi hissediyorum. Bu duygu genelde tüm bayanlarda var ama bende de var :)
Bu elbiseyi uzun zamandır istiyordum; 20 TL. Güzel çoraplarla güzel olacak :)
Bu resmi bu elbiselerle giyeceğim Vintage Bolero için koydum. Annemin eskilerinden; henüz değerlendiremedim, ama değerlendirebilirim her an. Straplez bir elbiseyle hayal ediyorum.
Bu ceketi çok düşeş bulduk gerçekten! Süper bir Blazer. Emsalleri 45 TL idi ben bunu 20 TL'ye aldım! Rengi dokusu çok hoş. Şortlarla güzel olacağa benzer.

Bu hırka 5 TL! Biraz buruşuk burada ama giyinince güzel olacak gibi görünüyor. Bunun altına kot bir şort iyi olmaz mı sizce de?
İşte beni kışın sımsıcak tutacak paltom! 65 TL. Bence harika bir fiyata alındı, üstelik de kaşmir..

Ve kral parça! J.'nin doğumgünü hediyesi, bittim bittim!!! Giyinmek için sabırsızlanıyorum..

Bu yelek de herşeyin tamamlayıcısı, çok düşeş, 15 TL idi. Ancak ben bunu nasıl giyeceğimi tam kestiremiyorum, bir yorum alabilirsem süper olur! Bunları da çok istiyordum!


Bu ara zebralara fena taktım! 5 TL! Dans gecelerinde giyeceğim sanırım..


Bu fotoğrafı ModaCadısı'ndan aldım. Pembe etek siyah çorap uyumu için! Ben giysem muhtemelen böyle olmaz; ama yine de çok beğendim! Bol inciler de harika olmuş kanımca..


Herkese iyi bayramlar!

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin