12 Ocak 2011 Çarşamba

What?

Photo by J.Ö.


İnsanın kendini gerçekleştirmesi nedir?


Potansiyelinin doruğuna ulaşması ve oradaki tatmini hissetmesi.


İnsanın zevk alması nedir?


Ortaköyde kumpir yemesi, boğazda güneşin olması, yan bankta iki yaşlı teyzenin pimpimpim konuşması.


İnsanın aşık olması nedir?


En ufak detayı anlatmak istemesi, herşeyi daha da bir fazla hissetmesi, hayaller kurması, ağlamayı ve gülmeyi aynı anda yaşaması, daha doğrusu dengesiz ama mutlu, en tepede olması.





Starbucksta belli belirsiz bir telaş ve gelecek ile ilgili arzular içindeyken bunları yazmak geldi.


Biraz önce önemli bir toplantı yaptım ama şimdi kolye malzemesi almayı düşünüyorum.


Bunların hepsi benim, benim işim, benim parçam ve beni mutlu eden şeyler.


İnsanın kendini mutlu eden en ufak o şeyleri bulması ve peşinden koşması ne güzel şey.


Peşinden koşmak...Herkes peşinden koşamaz bir şeylerin...Hemen olsun ister ya da çabasız olsun.


Bilmem.


Ben pek alışkın değilim aslında.


İyi ki de değilim


Çabalı ama huzurluyum.


En güzeli de bu bence...

1 yorum:

Hilal dedi ki...

o zaman hep böyle kal canımcım

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin