28 Nisan 2009 Salı

Bugün Ben - Aydınlık içinde




Bugün ilk defa kıyafetlerimi önceden ayarladım. Havanın biraz açacağını düşünerek açık renk takılayım dedim. Ve açtı da. Sahra çorap kullandığım; öncesinde hiç kullanmamıştım, ben hep koyu renk bir tene sahip olduğumdan ihtiyaç da duymamıştım ama bugün denedim ve çok memnun kaldım.
  • Hırka - Bershka- 20 tl
  • Tshirt - Mango - 4 tl
  • Kemer - Mango - 10 tl
  • Kolye - Koton - 12 tl (erkek arkadaşımın en çok beğendiği ama benim çoğu kıyafetime uyduramadığım. bu sefer oldu mu ne?)
  • Etek - Vintage (annemden) :)
  • Çorap - Penti - 4 tl
  • Ayakkabı - Lokal mağaza - Fiyatı bilinmiyor çünkü çok güzel doğumgünü hediyesi :)


2 yorum:

Bugun Biz dedi ki...

Hahahhahahhaa sen iyicene blogger olmuşsun!!! İlk poz ne öyle?! Ben hala birilerine "ya bi fotoğrafımı çeker misin?" diyemiyorum, diyemem de... Hatta demem de mecbur kalmazsam ama senin çevrende diyebileceğin birileri var, o nedenle şanslı sayabilirsin kendini ;) Ama ben ortalık yerde fotoğraf çektirmekten de çekiniyorum zaten, nedense, acayip... Ben gizli gizli, ofis koridorları, kapı çıkışları, deneme kabinlerigibi yerlerde kendi kendime çekmeye devam edeceğim sanırım! Ama eteğin rengi süpermiş! Şu anneler çok kirli çıkı oluyorlar! Annem de saklasaydı giysilerini teyzem gibi, şimdi hiç alışveriş ihtiyacı duymazdım eminim! Baya güzel olmuşsun, yalnız bileklerin boş kalmış, dikkatimi çekti. Eklemeler lazım oraya da...

hee, kolye de olmuş... baya güzelmiş, siyahla filan niye takmıyosun ki? uyar birçok şeye... senin gibi kız, bunu uyduramayacak mı beee? Peh!!! :)
sw

Bugun Biz dedi ki...

ya sorma gaza geldim, jrf için çektim aslında ama buraya da koyayaım dedım..
kolye guzel nedense cok fazla mı gelıyor bana ne? bılemedım.
hava cok guzel bu ara :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin