5 Nisan 2009 Pazar

Bu hafta için serzenişler
















Herkese merhaba..Bu haftasonu yine boş durmadım bir şeyler aldım. Yalnız sanırım önümüzdeki hafta bir şey almayacağım artık, daha sezonun başında bir sürü tshirtim oldu..
2. resim aslında yeni almadığım bir şey. Bundan önceki postlarımdan birinde yeni bantlı ayakkabılarımla siyah bir elbise giyinmiştim. O elbisenin grisini de almıştım hatta. Ancak zaman içinde düşününce pek giyilebilir olmadıklarına kanaat getirdim. Durum böyle olunca çizgili Bershka bir elbise ile değiştirdim. Yazın daha rahat giyinilebilecek (elbise olarak) ve genel olarak giyilebilecek (kot yada tayt üzerine) bir elbise. Rahat..
1. resim Etiler civarında keşfetmiş olduğum bir ihracat fazlacısından. Gecelik gibi duruyor, bildiğin gecelik. Ama ben bu sezon bol tshirtler ile ilgilenmeye başladım, belki de biraz kilo verdim, devam gibilerinden oluyor bu hareketlerim, daha güzel duruyorlar, dökümlü.
3. resimde yeni aldığım hırkam. Bu hırka hayat kurtarıcı bir cinsten! Çünkü hem açık renkli hem de hırka! Her şeyin üzerine olur neredeyse?
4. ve 5. resimdeki üst de yine Etiler'deki ihracat fazlacısından. Gri bir eteğimle (pazardan 5 TL ye almıştım vakti zamanında, ve kendisi Esprit!) kombinledim. Bu hafta içi bir gün işe giymek üzere.
Ve son resim. Bugün kardeşimle sabahtan Olivium'a gittik. Aslında niyetim önceki postumdaki ceketimin pantolonunu İpekyol'dan bulabilmek idi ancak bulamadım. Ve Mango'da bunu gördüm. Çok bol çok bol bir tulum. Gömlek gibi. Ama şortlu. Penelope Monica Cruz serisinden bir parça. Bu koleksiyondan 4. parçam sanırım.
Yarın opak bir çorapla işe giyeceğim. Aslında sanırım biraz riskli bir hareket çünkü işte genelde kimse öyle giyinmiyor ama Allahtan kısa değil ve çok anlaşılır olmayacak. Belki üzerine bir de ceket alırım, fikirleriniz varsa alayım :) Güzel bi kolyeyi de unutmamak gerek!
  • 1. Tshirt - Topshop -12 TL
  • 2. Değişim usulü, gerçek fiyatı 15 TL - Bershka
  • 3. Hırka - Bershka - 20 TL
    4.5. Tshirt - Dorothy Perkins - 12 TL
  • 6. Tulum - Mango - 39 TL

5 yorum:

Bugun Biz dedi ki...

Güle güle giy hepsini, tulum çok güzel bişey, tuvalete girmesi zor olsa da ;) T-shirt zengini oldun bu arada cidden. Çizgili elbisemsi şeyi de beğendim...
sw

Bugun Biz dedi ki...

swal sokakta resim çekmek iyi oluyor ama delirdim mi ben acaba :) sarto nerdesin!

Bugun Biz dedi ki...

bu arada yarın ben tulumu bir giyeyim de koyayım bakayım begenecek mısın :)

Bugun Biz dedi ki...

Giy giy, tulum iyidir, çok severim, beğenirim kesin, sana da yakışır hem. Bugün ben de gördüm bir tulum ama bakasım gelmedi amaannn...

Bugun Biz dedi ki...

gıyıp bakmak lasım ben bı gıydım amanın kacın kacın!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Bu gadget'ta bir hata oluştu