2 Mayıs 2009 Cumartesi

Beyler için Bir Post

Hep kızlar için mi yazacağız, biraz da erkeklere dair bir şeyler yazalım. Onlar ne giyiniyorlar, ne giyseler daha iyi olur.
Baktığımız bloglarda Swal ve ben erkek modellere de rastlıyoruz. Dünya çapında erkekler de kadınlar kadar özenli giyiniyorlar. Her ne kadar uç noktalarda giyinenler olsa da, gerçekten yaratıcı ve aynı zamanda da çekici olabilen seçimleri kendimce yayımlıyorum.
1. Alttaki resim sartodan. Saçın toplanma şekli, bakışlar, bunu tamamlayan yakalar ve palto harika. Bu resim olmadan bu post eksik kalırdı.
2. Bisiklet. Bir erkeğe daha çok ne yakışır ki?
3. Aşağıdaki ceket ve atkının uyumu harika değil mi sizce de? Pantolonun taşlanmışlığı ve oturması da tam kıvamında. Çok başarılı seçim.

4. Business şıklığı. Gömlek ne tehlikeli bir renk ama ne güzel uydurulmuş değil mi? Kravata da bayıldım.



5. Paltonun içinden görünen kot gömlek harika. Çok aydınlık durmuş.

6. Ceket içine hırka ve kravat. Herkese yakışmayabilecek bu kıyafet aşağıdaki beyde gayet iyi durmuş.

7. Konvers bir bere ve hırka ile ne kadar iyi durur? Bu kadar.

8. Çok güzel renkteki bu hırka, broş ve pantolon. Risk alınmış ve kazanılmış kanaatimce. (Yine de erkek arkadaşım böyle giysin ister miyim:), bilmem? )
9. İşte beni bu blog postunu yazdırmaya iten resim. Çekici, uyumlu, saf ve sade. Ben bu resme bir de çizgili atkı ekleyebilirdim.










Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin