17 Mayıs 2009 Pazar

It is festival time!





Dun kocfestteydim. Hava o kadar sıcak ki! İnsan ne giyeneceğini şaşırıyor. İdare etmeye çalıştım ben de :) Rock fest olmasa da zincirli gideyim dedim. Teoman da varmış, iyi gitti.
Bungee jumping yapan var mı aranızda? Harika görünse de, cesaret edemedik. Neyse bir dahaki sefere.
Bedük süper bir insanmış..Aşka gel ve automatic! Acayip oynadık! Kenan Doğulu'dan daha çok eğlendim!Bu arada üstümdeki 5 tl ye bizim buradan bir dükkandan alındı.
Saat 3'te döndük. Ben bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum.
Koçta gerçek chanel çantalar gördüm. Bu arada aklımdaki bir şeyi paylaşmak istedim. Ucuza güzel giyinmek mümkün olsa da Koçlu kızların pahalı ama tarz şeyleri de çok hoştu kabul etmek lazım. Zenginin malı, züğürdün çenesi :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin