26 Temmuz 2009 Pazar

Just Looking

Bu haftasonu nasıl olduysa her günümü fotoğraflayabildim. İşte aşağıda cumartesi. Topshop tshirtimü ikinci kez görücüye çıkardım..(16 beden, aramızda kalsın, gerçekten çok büyük oluyor...)
Bu arada haftasonu güzel gelişmeler oldu...Thanksgiving...(:???)

Ve tulumum..10 TL ye almıştım hatırlarsanız. Kemeri mangodan buldum 18 TL. Bu tulumla hayat kurtarıyor çünkü kemersiz kesinlikle kilolu gösteriyor...Sandalatler Charles Keith, geçen seneki bir vurgunun ürünü...Arkamda beymen görenler yanlış anlamasın, geçiyordum, uğradım :)
Ve işte cuma günü 25 tl'ye alınmış ancak Park Bravo olan ve üzerinde hala 180 TL etiketi olan elbisem...Bu elbiseyi aldıktan sonra biraz altınlaştırılmaya ihtiyacı olduğunu düşünerek Topshop'ten bu altın zinciri aldım. 20 TL'ye. Ama helal olsun çok hoş bir ürün çıkarmışlar ortaya..
Ve gelelim yeni ürünlere...
Aşağıdaki pantolonu hemen yarın giyineceğim. İpek gibi o kadar yumuşak ki. Zara 30 TL.

VE işte favorim...180 TL miydin sen sezonda? Görüp aşık olmuş ama dokunmamıştım. Kumaşın dökümlü, tam bir blazersın..Ve bana çok yakıştın. O zaman hoşgeldin bebek...
Bu eteği lacheen.org dan kıskanarak aldım evet!Gördüğümün ertesi günü bana S si kesin olur diyerek koşar adım gittim hem de. Ve vardı. Hem de bu kadar tarz bir şey 15 TL idi. Kaptım resmen! Bu hafta kesin giyeceğim.

Bu eteği bir kez giydim ancak yayımlama şansım olmadı. Topshop 24 TL. Bir an önce fotoğrafını koymak istiyorum ki sizlerden yorum alabileyim..

Bu itemların her biri ile giymek için bir bol beyaz ya da krem rengi atlete ihtiyacım var. Görür görmez alacağım. Nasıl olsa üst her yerden bulurum diyerek genelde alt parçalardan alıyorum, ancak bu sefer de üst sıkıntım başladı. Elimizdekilerle idare bir süre, kredi kartı bu ay zorladı :)
İyi haftalar efendim, allah hepimizi indirimlerde malsız, parasız bırakmasın!

2 yorum:

Seval dedi ki...

tulumu beğendim baya! elbise de çok yakışmış! senin üstünde beğenmiştim ben zaten! bu arada canını sıkmak istemem ama bu yeşil pantolonu ben 15'e görüp denemiştim sanki bi Zara'da :D başka modeldir, tek filan kalmıştır :) Üzerinde de görseydim keşke! ceketi de çok çok beğendim! onu ne kadara aldın???

sw

Bugun Biz dedi ki...

ceket 40 tl o biraz pahalı ama o kadar yumuşak ki ipek gibi...
pantolonda kazıklandık demek olsun napalım :))

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin