17 Temmuz 2009 Cuma

New Toys 2 ve Organizasyon

Kıyafet konusunda organizasyonun önemini anladım. Bu yüzden kardeşimle güçlerimizi birleştirip bir ayakkabı dolabı oluşturduk. Çok tatlı görünmüyor mu?Buna yer vermişken irem's closet resmine de yer vermek isterim. Biraz renk kattım son günlerde sanki güzel oldu. Tabii bir de leopar etkisi.

Ve New Toys. Toys diyorum çünkü yeni bir ayakkabı yeni bir dünya.
Öncelikle bu katil olan. Yanlarından serçe parmağım az taşıyor ama, geri de almadılar. Hayatımıza böyle devam edeceğiz sanırım. Çok yüksek çok imkansız olsan da..:(

Bu da bu senenin bantlı modasından. Yukardakini ve aşağıdakini toplam 215 TL ye aldım. Nine West ayakkabıları için normal gibi geldi bana siz ne dersiniz? Belki bir indirim daha gelirse, belki, bir tane daha alabilirim...Siyahı bu hafta giyindim yalnız bu aşağıdaki ayakkabıyı henüz dışarı giyme fırsatım olmadı.
Bugün şeyran dürttü bir de kemer operasyonu yaptım. Aşağıdalar! Biraz asimetrikler ama olsun.
Ve son leopar vurgunum. Kemerimi da yanına taktım. Hafif uzun bir modeli var o yüzden çekse de dert değil!

1 yorum:

Seval dedi ki...

ayakkabıların koca dolaba bile sığmadığını farketmedim sanma :D bişey soracağımdır, senin şu açık kahve yeni nine west'in krem rengi var mıydı ya? öyle bir renginin olduğunu henüz farkettim... alabilebilirim... bilemiyorum!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin