14 Şubat 2010 Pazar

Valentines?

Sevgililer günü güzel geçti...J ile beraber gezdik dolaştık sevgililer günü filmine gittik. Birbirimize güzel hediyeler aldık :) Açıkçası sevgililer gününde yapılabilecek çoğu şeyi yaptık. J bana bu sene acaaip moda olan pudra rengi bir ceket almış. Ben de ona yeni heveslendiği kayak hobisi için bir mont aldım. Ona aldım, ben de özendim, kendime de aldım! Önümüzdeki hafta kayağa gitme planlarımız var, bu yüzden ben de o zaman foto yayımlayacağım. Şimri gelelim bendeki fotolara.
Kim demiş ben vatka yapamam omuz süsleyemem diye? Burada :)
Yeni Zara ceketim. Paraya kıydım aldım vala, 60 TL.
Yeni Mango ceketim, burada tam çıkmamış ama yakaları saten ve resmen vuruldum! Yarın giymeyi düşünüyorum, onu da post ederim!

15 TL'lik ceket. Terkos'taki arkadaş dükkancımdan. Markası Amisu. Vatkaları harika, yalnız 34 beden. Nasıl içine giriyorsun demeyin, giydim oldu :)

Bugünden bir resim. Yüzüm yok saçlarım var :)


2 yorum:

Hilal dedi ki...

şu saçının oldugu foto bir harika
bu blogun en güzel çekimi belki de..

Bugun Biz dedi ki...

j imzalı :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin