7 Mart 2009 Cumartesi

Alice'in Gardrobu - Yeniler




Bugün Olivium Mango'ya uğradım. Aslında niyetim Viaport denen outlet cennetine gitmekti ama İstanbul'da öyle bir yağmur yağıyor ki, bir şey yapmak mümkün olamadı, ben de yağmurun dinmesini bekleyip çıktım.

Yukarıdaki baskılı Tshirtü ve garip (!) görünümlü eteği aldım. Artık herhangi bir şey bana garip ya da özellikli gelmiyorsa almıyorum. Bu etek çok değişik bir şey gibi geldi. Hasır giri örgüleri var hafif parlak ama çok hoş.

Yukardaki ceket ise Zara'daki vurgunum. Her şeyim Mango; bir de farklı markadan olsun dedim :) Ceketin ne tür olduğunu bilemiyorum ama çok çok beğenerek aldım. Özellikle de kumaşı hem kışın hem de baharda giyilebilecek türden. Bir birleştirme de yaptım; uzun belli pantolunum ve fularımla giyinmeyi düşünüyorum. Bu hafta önemli bir sunum var; sanırım böyle giyinirim.
Burada not etmek istediğim bir şey var. Evet, alışveriş yapmayı seviyorum ama güzel parçaları ucuza alabilirsem seviyorum. Tersi mümkün değil. Yani çok param olsun Burberry, Dsquared, Marc Jacobs, Balmain, Lanvin giyeyim isterdim ama bu durumda ne kadar mutlu olurum, bilemiyorum. Şu anki halimden çok memnunum :)
  • Ceket - 25 tl- Zara
  • Hasır etek - 11 tl - Mango
  • Tshirt - 5 tl - Mango
  • Fular - 4 tl - Peacoks




Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin