15 Mart 2009 Pazar

Bu haftasonu - Alice'e eklenenler





































Bu haftasonu güzel alışverişler yaptım. Aslında, güzel bir şeyi kutlamak için. Cumartesi günü annemle dışarı çıktık. İpekyol'u çok sever kendisi; girdik içeri güzelce. Ben bir ceket denedim (üsteki) ve bir de pantolon. Çok güzel oldular; takım deiller tabi de. Ceket 46, pantolon da 34 lira. Pantolonu giyince ayrıca çekeceğimdir.
Bunlara ek olarak, pazardan bir sürü Zara tshirt kaptım! Üstünde çizgi roman olan bir harika, onu giydim öyle ekledim bloguma! Normalde giydiğimde de koyarım ama; duramadım; sizlerle paylaşmak istedim!
Morlu olan tshirt bizim buradaki ihraççıdan! En üstte kanto yapan kadınların giydiği bluz ne kadar peki sizce? 5 tl, topshop markası üzerinde duruyor!
En üstte ise dünya küresi var, bizim buradaki bi milyoncudan aldım :) daha güzellerini ilerde alacağım ama süper olacak bu!
Haydi, hafta başlasın!









Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin