2 Mart 2009 Pazartesi

Yeni Ayakkabılarım





Sizi çok aradım gerçekten çok aradım. Hatta bir cuma akşamıma mal oldunuz.
Bir ay sonuydu, bir haftasonuydu. Nine Vest mağazasındaydım. Ayakkabı bakıyordum ama cebimde para yoktu. Yanımda bir teyze, kızım şunu al bunu al..Şu an alamıyorum; ay sonu teyze dedim-gülüştük :) (Nereden çıkıp gelmiş bilemesem de :) )
Ay sonu oldu ama yoktunuz o mağazada. Kanyon, Metro City, yok yok..Web sitesine girilir nerede var nerede yok bakılır, Nişantaşı City's göze kestirilir. O ne, orada da yoklar, yoklar.
City's en meşhur markaların olduğu bir sokaktaki mağazayı tarif eder. Gidilir. Yoktur.. Birden satıcı yaklaşır, yan mağazaya bakın der..Bakılır. En küçük numarasından bir ayakkabı ele alınır, başka bir satıcının yanına. Bunun 37.5'u var mı? (Ne olur var de! ) Bakılır..Buyrun bayan denir..Dünyalar benim olur. Alınmışken, iki tane alınır..
Bir ayakkabı bir kadın için yeni bir dünyadır. Bu böyledir..
Kendisinin kazandığı bir parayı keyifle harcama duygusunu versin Allah herkese..
  • Siyah ve Gri Ayakkabı - Totalde 140 - Nine Vest
  • Kemer - Dorothy Perkins - 5 lira

Nasıl da uydular :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin