13 Mart 2009 Cuma

Sadece yazı

Bugün ben değil; sadece ben olacak bu yazı. Her zaman moda konuşmak zorunda değiliz; öyle değil mi?
Kazanmayı, başarmayı tatmak gerek.
İnsan her ne kadar hırslı olursa olsun; hedefini çok koyarsa koysun, bunu bilmek; tatmak; durup düşünmek çok önemli.
Tek bir ayakkabıyı; ben bunu alın terimle-emeğimle aldım giydim ve hak ettim diyebilmek çok önemli...
Hani ekmeğimi böldüm de yedim der gibilerinden.
Hayat bizi akışına katıp götürürken (eveti böyle olması benim için çok iyi) bir yere tutunup, anı yaşamak çok önemli.
Özel durumum nedeniyle, ben daha çok kapılmak istiyorum bu akışa. Gideyim, zaman geçsin. Ama yaşamak, çok güzel, neresinde olursan ol.
Dur ve düşün, aslında güzel bir yerdesin; ve her şey daha da güzel olacak..

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin