26 Şubat 2009 Perşembe

Bugun Ben

Bazen akşamdan ne giyeceğini düşünmek çok çok faydalı olabiliyor. Kafanda şekilllendiriyor, sabah da hiç vakit kaybetmeden giyip çıkabiliyorsun. Bugün de benim için öyle oldu. Akşamdan ayarladığım kıyafetlerimi sabah üstüme giydiğim gibi çıkıverdim evden.
Bugün mangodan aldığım çizgili uzun kollu bluzumu giyeceğim belliydi. Ne zaman içimden rahat bir şeyler giymek gelse bu bluz geliyor aklıma. Vucudu saran elbisem de tam bunun tersi bir mantıkta. Yani ne rahatım ne de rahatsız, ama swal'in deyimiyle güç var.
Dün Cevahir'deki tiyatro sonrası Watsons'a uğradım. Uzun zamandır bordo ruj istiyordum. İnce dudaklı olmama aldırmadan bir tane edindim. Bir de bronz bir ruj aldım. Bu elbisemi tamamlasın diye hem akşamdan bordo oje sürdüm hem de sabahtan bordo rujumu.
  • Elbise Mango 2 sene öncesi indirim 50 tl
  • Kurdaleli Ayakkabı Mudo 80 tl
  • Çizgili Bluz Mango 5 tl
  • Ruj Rimmel 12 tl

1 yorum:

Bugun Biz dedi ki...

Lanet olsun çok güzel gözüküyosuuunnnn!!! :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin