25 Şubat 2009 Çarşamba

Bugün Ben

günaydın. Yine bir iş günü. Dün gece ne giyineceğim diye düşünürken aklıma mangodan aldığım bu elbise geldi. Eskiden dar oluyordu oysa ki şu an biraz büyük. Ama ben rengini ve kollarının kesimini çok beğendiğim için giymeye (ısrarla daralttırmamaya) devam ediyorum. Kolyelerimi vero modadan almıştım. Her kıyafete uymuyorlar çünkü biraz ağırlaştırıyorlar. Sade şeylerin üzerine takmak gerek. Akşam tiyatroya gideceğim için kalın bir çorap giyindim. Umarım üşümem. Mutlu bir gün geçirelim!
  • Elbise Mango 40 lira
  • Kolye Vero Moda 10 lira
  • Çorap Cumartesi pazarı 5 lira :)

1 yorum:

Bugun Biz dedi ki...

Kırmızının rengi çok güzelmiş. Kış aylarını ısıtan bir renk. Ama biraz daha az da olsa topuk ya da tabanlı bir bot lazım sana, siyah iyi olur :)
sw

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin