19 Şubat 2009 Perşembe

Bugün Ben

Yüksek belli pantolonlar aslında bir önceki sezonda daha çok varlardı ancak bence modaları hiç geçmeyecek. Bugün önemli bir toplantı olduğundan smart casual ın casual kısmına daha yakın olarak giyilebilecek şirketimizde bu tarz bir kıyafeti tercih ettim. Üstüne deri mont giymiştim şirkete gelmeden önce. Bir de kocaman kahverengi çantam var ancak malesef onlar burada değiller. Yüksek bel topuksuz düşünülemeyeceği için de her türlü zahmete girip en uzun topuklu botlarımı çektim ayağıma. Yüzüğüm, tek yüzüğüm, kıyafetimi tamamladı gibi geliyor.
  • Pantolon - Mango - 24 lt
  • Gömlek - Koton - 20 tl (gerçekten çok eski; dolapta unutmuşum)
  • Botlar - Hotiç - 100 tl (outletten aldım ama harikalar)
  • Yüzük - Beyoğlu - 30 tl

Gün başlasın artık!

1 yorum:

Bugun Biz dedi ki...

Çok şık, çok beğendim! (sw)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin