22 Şubat 2009 Pazar

misafir oyuncu




blogumuza zamanla konuk sanatçılar alabiliriz. bir tane de ben çaldım ve buraya yapıştırdım. penye kumaşlar ile polyester/şifon vb. kumaşların karışımının çok hoş ve dengeleyici olduğu kanaatindeyim. özellikle uygulanası bir kavram bu: çünkü günlük hayatta hem rahat hem de şık durmak gerekiyor. bunun yanında en sevdiğimiz eteklerimizi düğünler için saklayamayacağımız düşünülürse çok da iyi bir çözüm. bu arkadaşımız yüksek belli bir etek tercih etmiş. ayrıca ayakkabı seçiminin tam arkasındayım. çorap seçimine bakar mısınız? nasıl bir çorap bilemedim ama acayip bayıldım. hem parlak hem de göze batmıyor. lüle lüle yapılmış saçları bana ben neden saç şekillendiricimle bu sonucu alamıyorum dedirtse de, penelope postumdan sonra daha da kıskanç bir insan olarak anılmak istemediğimden susuyorum. çantasını çok beğenmedim ama bütününde kayda değer bir kıyafet..

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin