19 Şubat 2009 Perşembe

Onceki bir gün yine ben

Layering konumda kot ismi geçti ya; haydi alice nasıl kot giyer bakalım dersinin birincisini yazmasam olmayacaktı. Malum, havalar kötü gidiyor, swal de bu konuyu gayet güzel bir şekilde işleyerek duygulara tercüman olmuş. Yine de Tshirt ve kısa kolludan vazgeçemeyenler beni izleyebilirler. Bu sezon 8 kilo verdiğim için Katie Holmes gibi kocasının kotunu giyer gibi görünmüşüm :) Bol pantolonları kalın kemerlerle giyerseniz daha hoş bir hava oluyor. Bu mottodan ilham alarak ben de kahverengi botlarımın üzerine bu kemeri giydim. İçindeki mürdüm rengi bir tshirt, üstümdeki bağlamalı, salaş görünümlü ancak çok şık duran bu hırkayla bir cumayı daha kurtarmıştım.
  • Kot - Bilemiyorum
  • Kemer - Stradivarious - 20 tl
  • Hırka - Swalin hediyesi :)
  • T-Shirt - Mango- 20 tl

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin