12 Eylül 2010 Pazar

Bazıları özeldir.




Bazıları özeldir.
Bazı manavlar (ki ben renkli dükkanlarının hastasıyım, tanıyanlar bilirler);

Bazı terziler, bazı gazeteciler, bazı okullar, bazı dükkanlar özeldir. Benim için de şu yegane alışveriş tutkumu dizginleyebildiğim yegane yerlerden olan Terkos Pasajı'nda öyle özel bir yer var.
Büyük merdivenlerden indiğinizde sola dönüyorsunuz, ve sağ kenardaki en son dükkan.
İşte benim bu kot gömleği aldığım yer orası. Orası ayrı bir dinlence, ayrı bir paylaşım yeri benim için. Sahibinin bir olayı anlatışından etkilenerek alıştığım bir yer oldu ama hala aynı özelliğini koruyor.
Topshop ve çoğunuzun bildiği gibi bu senenin en modasından. Swal ile yaptığımız mükemmel gezide edindim seni ve benim için şanslı bir şeysin.

1 yorum:

Swalvs dedi ki...

Gömleğin rengi neden sanki asker yeşili gibi çıkmış? Bir daha çekelim, olmamış böyle :D Gerçi FNO'ta biraz daha net ama...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin