12 Eylül 2010 Pazar

Beşiktaş Pazarı Rocks!

Beşiktaş pazarı zaman zaman çeşit çeşit şahaneliklere sahne olabiliyor. Biraz riskli, bazen hiçbir şey yok bazen de gizli köşelerde harikalar.
Aşağıdaki elbise Massimo Dutti mesela. Süper bir kumaşı var, yumuşacık ve insanın vücudunu sarıyor. J.nin dediğine göre bu artı bir özellik :)
Bir yerinde küçük bir katlama izi vardı, beyazlık gibi, herşeyimde bir defo olduğunu önceden belirtmiştim. Varsın olsun alırım ben bunu dedim ve saflarıma kattım. Sonra mı? O ne! Yıkanınca bu beyazlıklar dengeli olarak elbiseye yayıldı ve harika oldu.
Giydiğim fotoğraflar yok şu an, ancak kahverengi ayakkabı ve kemerle ne hoş olduğunu düşünmek sizin için zor olmasa gerek?


Ve işte hayal parçam. Değerlim. Seni İpekyol'da gördüğümde 120 TL indirimli fiyatın vardı. Kumaşına hayran olmuştum yalnız senden çalınan kaliteyla hafif viskon ve elastik bir şeyler kullanıldığını hissettiğimde biraz üzülmüş alamamıştım. Sonra İpekyol Outlet'e düştü yolum ve 60 TL idin. Varsın olsun, alıyorum seni dedim ve aldım. İşte buyrun..



Havalar yağmurlandı ne olacağı belli değil ama sen benim özelimsin...


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kot elbiseye bayildim:)

Swalvs dedi ki...

Ceket şahaneymiş hakikaten yahu.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin