11 Eylül 2010 Cumartesi

Uzun zaman oldu...

Evet bloguma birşey yazmayalı, bir şey post etmeyeli çok uzun zaman oldu. Bir kaç tane de olsa izleyicilerimden epeyce tepki aldım :)



Ancak bu zaman zarfında gardrobumda bir şey değişmedi sananlar yanılıyor.



Yeni parçalar, yeni bakış açıları ve modifiyeler ile burada olacağım.



Öncelikle bayram öncesi arife gününde giydiklerimi sizlere takdim etmekle başlayayım.

İşte o parçalar:

  • Body, Peros. Çiçek desenleri bu sene moda. Yalnız bu şekilde penye ve dar şeyleri girmeden iki gün önce Gym'e uğramak farz.


  • Etek, Zara yeni sezon, pazardan, 20 tl ye. küçük defosu var ama no problem, nasıl olsa benim bir çok şeyimde defo var

  • Kemer, Gön Deri, yıllar öncesinden, artık neredeyse vintage, varsın olsun, bu kemer gerçekten ömürlük. Çuvala taksan bile güzelleştirir.
Buyrun resimlere.




4 yorum:

Hilal dedi ki...

aaa uzun etek
garip geldi
ama kesinlikle hoş

Bugun Biz dedi ki...

zara harikalar yaratmış, duruş ve pileler harika oturuyor. bir gün seninle pazara yada ihraç fazlacısına gitmeyi başarırsak alırız oradan!

Bugun Biz dedi ki...

zara harikalar yaratmış, duruş ve pileler harika oturuyor. bir gün seninle pazara yada ihraç fazlacısına gitmeyi başarırsak alırız oradan!

Swalvs dedi ki...

İlk fotoğraf süper olmuş. O etekte bir falso var ama anlamadım :P Topuklu giymek lazım belki o boy etekle. Ayrıca katılıyorum Zara bu sezon süper. Çantaları da bir harika... Alışveriş rejimine girmiş olmam çok yazık... Aaa, ama ben zaten sezondan almam ki :D Bir gün Kadıköy'e gelin orda da oluyor baya ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin