17 Eylül 2010 Cuma

Fashion Night Out in 1 Hour!

Evet Nişantaşı'nda ummadığım kadar eğlenceli geçen fashion night outtaydım. Tesadüfen gidildi, bir kırmızı renkli içecek alındı, içildi, hafif ozan doğulu eğlencesinin ardından evin yolu tutuldu.

Bence gayet güzel bir organizasyondu; bir kere çok renkli, çok esinlendiriciydi. Gözlem yapmak dünyada en sevdiğim şeylerden olduğundan bol bol gözlem yapma şansı buldum, ancak J.'nin hafif huysuzlanması yüzünden beklediğim dedikodu seviyesini yakalayamadım. Neymiş? Böyle bir geceye takım elbiseli, elinde 5 kg lap top çantası taşıyan sevgili sevgiliyle gidilmezmiş. Ona da hak vermemek elde değil, ama ne yapalım böyle oldu. Ona buradan bana eşlik ettği için teşekkür ediyorum.

Çok sevgili arkadaşım Hlalin de katkılarıyla kahkahalı geçen bu geceden, düşük kaliteli resimler.

Not: İşim dolayısıyla sabahleyin satış elemanı oryantasyonundaydım. Ayda 900 TL maaş alan bir satışçıyla konuştuktan sonra akşam milyarları bir cekete verebilen bir kalabalıkta bulundum. İki tarafın da ayrı kattığı yanlar var, ancak değişik bir tecrübe olduğunu belirtmek lazım. Belki de güzel bir tecrübe, ancak yine de tok açın halinden anlar mı dersiniz?
Bu dizayn çok hoşuma gitti..
Güzel resim.

Hlal'in gömlek Stefanel'den.


Sokakta ben, mini eteğim evde kaldı, kusura bakmayın kızlar!







4 yorum:

Swalvs dedi ki...

Ah ben de hasta olmasaydım İstinye Park'a gitmeyi planlıyordum, neyse artık seneye ;) O botlar çok süper, hiç göz koyma, çok iyi biliyorsun ki onlar tam benlik :D Ama siz baya güzelsiniz, başka birşey diyemiyorum. Kot gömlek bu mevsim için çok süper, iyi ki almışsın o gün ;) Kolyene de bayıldım ;)

Swalvs dedi ki...

Award verdim sana dostum: http://swalvs-vesaire.blogspot.com/2010/09/happy-end-of-summer-and-sunshine-blog.html

Hilal dedi ki...

o botları gercekten giyer misiniz?
yani onlar bnm ne kadar ciddisiniz mi? ciddi misiniz?
:S
:)
o gözden bakabilmeye çlşıorum,gercekten deniorum ama tık yok bende
bu da bir göz işte:D
bence pantolonumla gömlegin uyumunu da görmeliydi blog severler..
daha güzelleri için nice güzel zamanlara diyorum

Hilal dedi ki...

bu arada swalin blogu da ziyaret edildi tabiki..
full görünüm resimler gercekten hoş
ama ben yüzgüzelliğinden, belki de bir moda blogu yazarının ilgisini cekmeyecek yorumlarda bulunabilme ihtimalim oldugunu itiraf etmeliyim!
cesur oldugunuz kadar güzelsiniz de bayan!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin