13 Eylül 2010 Pazartesi

Sevdiklerim - Bazıları bulunabilir bazıları para gerektirir...

Mesela bu çanta. Tek parça olanlardan. Her şeyin silik olsun bu parça herşeyi tamamlamaya yeter.. Rengi harika.
Bu elbise. Bir replikası yapılabilir ama bu heykel gibi kadında ayrı bir durmuş hakikaten..İstanbul sokaklarında deri giyecek cesurlar aranıyor...
Bu ceketi önceki yazılarımdan birinde de paylaşmıştım. Rengi, formu, harika...

Giovanna bu elbiseyle bizi fethetti. Harika bir duruş, harika bir form, harika bir renk..Umarım yüzünde de bu renk bir ruj vardır. Bu elbisenin yanına yaklaşamasa da oldukça benzerini bu sezon Mango'da gördüm, indirimde bir tek onu takip edeceğim sanırım.


Erkek kılığında son nokta.


Saç rengine bayıldım..Güneşte harika parlamamış mı? Gözlüklerin rengi de ahenkte

Ne olursa olsun, kılığa kıyafete milyonlar vermenin nedenini anlayamıyorum. Bence zevkli ve değerli olan yaratıcılığı kullanarak ucuz şeylerle de güzel olabilmek, kendine yakışanı bulabilmek. İlerde bu konuda bir danışmanlık işine başlarım belki ne dersiniz? Part time bu işi yapmak istiyorum, evet. İhtiyacı olanlar beni arasın lütfen:) buradan yorumlarınızla ulaşabilirsiniz :)
Herşey bir yana Swal gibi benim de artık yavaş yavaş kemerleri sıkma ihtiyacım doğdu. İlerki zamanlarda beni buradan mevcut elbiselerimle fark yaratacak kombinler sergilerken bulacaksınız, sakın ben bunu önceden gördüm demeyin! Varolanları eskitmenin de zamanı gelmedi mi sizce?





4 yorum:

Hilal dedi ki...

mmm,
yorumlarım şöle
saç rengi evet kesinlikle sıcak, dönüp bakarım bu parlaklıga!

erkeğin kılığında farklı olan ne ki?

ve ceket, bu katman katman hal, sanki derisi kalkmış solucan hissi verior, ısınamadım

:D

Bugun Biz dedi ki...

erkekte belki de adamın havası hoşuma gitmiştir, şimdi tam emin olamadım. ama ceketlere bayılıyorum ne olursa olsun :)

Swalvs dedi ki...

Hahhaha Hilal'in yorumu beni gülmekten kırsa da belirtmek isterim, H&M'de benzer bir ceket var, daha tarçına dönük olabilir rengi... Bu arada 6 Kasım olarak kesinleşmiş H&M açılışı, gözümüz aydın... Ah o sondaki gömlek bir harika, Isabel Marant sanırsam...

archi dedi ki...

ben danışmanlık hizmeti için adımı yazdırıyorum :D alışverişe gidelimmi :DDDDDDDDDDDDDD

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin