12 Eylül 2010 Pazar

Modifiye mi? Yes pls.

Bu parçayı büyük şahaneleri bulduğum Beşiktaş Pazarı'ndan 5 TL'ye almış idim. Baktım omzundaki şeydir beni almaya iten ve değişik olan. Sonra evirdim çevirdim yapılabilir geldi.


Aşağıdaki kıvrık şeyleri buldum tuhafiyeden (aslında tuhafiye dememek lazım sadece, Osmanbey'de Bursa Pazarı diye şahane bir yer, herşey var, 3 TL'ye de bir saks mavisi parça aldım, umarım kendisi güzel bir atlet olacak terzide :)) aldım ve diktim. Tatammm!!!


Atlet 5 TL, terkos pasajından, Swal ile almıştık belki hatırlar. Tek yan etki, kıvrık parçalar biraz sert, onlara bir çare bulmam gerekecek, ama olsun :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

super yaratici:)

Swalvs dedi ki...

Valla olmuş bravo, biraz yumuşatıcı lı suya bastırsan belki iş görür ne dersin? Tamamen atıyorum tabi bu arada :D

archi dedi ki...

sevdim bunuuuuu :)

archi dedi ki...

sevdim bunuuu:)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin